ronenmo.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens onze 'Ecuador - Galapagos' reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Tijdens onze individuele reis door Ecuador (het kleinste land van Zuid Amerika) zullen wij de imposante Andes met zijn besneeuwde toppen beklimmen, gezellige lokale markten en koloniale steden bezoeken en bij indianen verblijven in het vochtige Amazone regenwoud. Ook zullen wij de Galapagos eilanden, met hun eigen evolutie, bezoeken.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Monique en Ron

Marjo

Ik ben heel benieuwd en zal jullie zeker volgen. Ik wens jullie een goede reis en een geweldige vakantie met weer veel onvergetelijke ervaringen!!

Marlie en Willy

Gaan we zeker doen!

Vroomen

Alvast veel plezier!!

De Houbies

Veer zulle uch mit veul plezeer goan volge. Fijne reis!

Sandra

Dit zal een hele avontuurlijke vakantie worden met veel onvergetelijke momenten! Geniet ervan en maak er samen een mooie tijd van.

Riny.

Ga jullie zekervolgen,ook

Riny.

Ook voor Greet en Nico,die dit bij volgen op zondag !! Hele fijne en avontuurlijke reis.Groetjes.

Carolyn Bengels

Ben heel erg benieuwd naar jullie fotos en verhalen, spannendddddd!! :D

Marianne

Leuk om jullie zo te volgen bij deze fantastische reis.Voor vrijdag goede vlucht en geniet vooral van deze bijzondere vakantie.

De Valiesjes

Get ready for new adventures?
Hugs, kisses and happy travel wishes!

Juliette

Heel veel plezier, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!!

The Golden girl oet Mestreech

Woooooowww ? geweldig ! A real adventure ? doe voorzichtig !!! Veul plezeer ☀️en veural genete ???

Lillian en Peter

Monique en Ron, heel, heel veel plezier op jullie super reis. Wij volgen met heel veel aandacht?